مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:452020-08-10اجتماعي

نزدیک به 70 کیلومتر از راههای روستایی ماکو آسفالت می شود


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماکو گفت : نزدیک به 70 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان آسفالت می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماکو گفت : نزدیک به 70 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان آسفالت می شود.

شاطویی امروز 20 مرداد بااشاره به آسفالت 70 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان افزود: از این میزان، راه روستایی ترکمه به طول چهار کیلومتر ، راه روستایی حسوشیری به طول بالغ بر دو کیلومتر ،راه روستایی تازه کند به طول سه و نیم کیلومتر ، راه روستایی گریک - حاجی حسن به طول 10 کیلومتر و راه روستایی سارنج - قم قشلاق به طول 5 کیلومتر از جمله مناطقی هستند که در قالب طرح ملی ابرار آسفالت می شود.

وی ادامه داد : زیر سازی محور روستایی قوری شکاک - قره تپه به طول 40 کیلومتر توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و آسفالت 15 کیلومتر آن توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ماکو نیز از دیگر اقدامات این اداره در خصوص آسفالت راههای روستایی در سال جاری است.

شاطویی اضافه کرد: تسطیح و تیغ زنی کلیه محور های روستایی و شن ریزی در محل های مورد نیاز بصورت موضعی ، تابلو گذاری محور اصلی ماکو - سه راه شوط به تعداد 400 عدد تابلو و احداث گیت ورودی ضدعفونی کرونا در ورودی ماکو ( از سمت روستای هندور ) و نصب تابلو ایمنی و علائم به تعداد 100 عدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزدیک به 70 کیلومتر از راههای روستایی ماکو آسفالت می شود

نزدیک به 70 کیلومتر از راههای روستایی ماکو آسفالت می شود